Využij slevu 20% s kódem EXTRA20/ EXTRA20SK pro Slovensko ♡

Nevyzvednutá zásilka na dobírku

Nevyzvednutá dobírka

Co se stane, když si nevyzvednete balíček na dobírku?

Rádi nabízíme našim zákazníkum platbu na dobírku až po převzetí balíčku, předem Vás ale prosíme, abyste při výběru tohoto způsobu platby zvážili několik věcí. Vaši objednávku s láskou zpracováváme, zabalíme a odešleme k Vám. Vaše zásilka je poté předána k expedování přepravcem, který ji odveze do depa, odkud jsou následně veškeré balíčky dále expedovány. Všichni se snažíme, aby Vám balíček v pořádku dorazil.

Pokud Vám zašleme objednané zboží na dobírku, které nebude v termínu vyzvednuto a následně vráceno k nám zpět, bude Vám účtován symbolický poplatek 100,-/ 5 eur  jako náhrada za poštovné k Vám i zpět k nám + balné. Částku prosíme zaslat na číslo účtu 2901552645/2010, variabilním symbolem je číslo Vaší objednávky. Doufáme, že budeme dále pokračovat v přátelské spolupráci splněním této úhrady. Na tuto částku Vám bude zaslána faktura k úhradě prostřednictvím e-mailu. 

Výjimkou jsou situace, kdy nás zákazník předem upozorní na nemožnost přebrání balíčku, tyto případy budeme řešit individuálně.


Povinnosti kupujícího převzít balíček na dobírku můžete dohledat v § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. : "Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."